Spöken runt hörnet..

Åh, jag skulle så gärna ha någon ny design på min mopsblogg.
Den är lite för tråkig.. Jag är inte så bra på att designa i koder.
Om ni har några tips får ni gärna höra av er!

Siv är lite deppig på mig idag, jag har nämligen fått influensan.
Så tyvärr har vi inte kunnat busa så mycket idag..
Men jag tror att hon innerst inne förstår att det är något som inte stämmer med mig. För hon har vart lugnare idag..

Förvånad, eftersom hon är i "spökåldern"! Ja, ni vet.. Hormonerna rusar runt i hela kroppen och dem ser allt och hör allt! Precis ALLT!
Jag hörde från Siv´s bror, Busiga Beppe´s matte att han är där också.
Men som tur är så går det över efter ett tag.
Man får inte göra en så stor grej av det, för dem rår ju inte för det! Så alla ni som har mopsar i tonåren, håll ut! Det blir bättre..





Allt från sjukstugan..

Kram
från Johanna


Kommentarer
Postat av: Gosmopsarna

Hej Pim o Siv :))

Nu har vi läst igenom alla era böogg inägg och lärt känna er lite bättre, fniss

Vi är ju oxå stolta medlemmar av maffian så vi vill ju kika in så ni sköter er lixom.



Ha en superduper kväll o kramar från Hudik-kojan

2009-02-19 @ 17:05:37
URL: http://www.nogg.se/gosmops

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0